ANTREKK: BURGUNDY PANTS

For å være helt ærlig så er nok ikke Nelly så glad i meg som en kunde. Og jeg skal fortelle dere hvorfor. Jeg bestiller nemlig mye fra Nelly, og blant den bestillingen er det mye forskjellig som kjoler, bukser, bikinier og t-skjorter. Men det er sjeldent jeg finner akkurat det jeg er ute etter når jeg bestiller, og når det gjelder bukser er dette ekstremt vanskelig for meg. Jeg har ikke så mye former, og ikke akkurat de lengste bena, så de buksene sitter helt smashing på noen av modellene på nettbutikken deres og sitter som en søppelsekk på meg. Så jeg bestilte 5 bukser derfra, som ble ganske dyrt kan man si, men på utsatt betaling slik at jeg ikke får fakturaen før sent i september. Det jeg digger da er at jeg får prøvd, og så tatt vare på det jeg vil ha mens jeg returnerer resten. Beste av alt? Jeg venter ikke på å få penger tilbake, for jeg betaler ikke før neste mnd for det jeg da valgte å beholde. Da slipper jeg med å stresse med at jeg egentlig hadde trengt de pengene jeg nå venter på. Dette er kanskje en litt slu måte, men for meg så er dette sykt digg – spesielt når det gjelder å handle bukser på nett.

SÅ dere; Jeg har fått meg en ny favorittbukse fra Nly Trend og den er så behagelig å ha på. Beste av alt den gir deg ikke hengerumpe selv om den er litt baggy. Det er sjeldent jeg synes jeg får grei rumpe i bukser, men denne her funka – og funka for meg er store saker, haha. Den brukes vel kanskje helst til pene anledninger, men jeg valgte å style den opp med nye, freshe slip on sko fra Vans. Det er SÅ gøy å ha dem på nytt, med tanke på hvor ofte jeg bruke disse skoene da jeg var liten drittunge.

T-skjorten fra XX-XY // Bukse fra Nelly her (adlink) // Sekk fra Forever 21 // Sko fra Junkyard (sponset) // Solbriller fra Ray-Ban

12 kommentarer
    1. Elsker antrekket så sinnsykt 😍😍 og den buksa satt sommer skudd på deg da! Kan jeg spørre hvor høy du er og hvilken str. du har i den buksa?
      Har så lyst på en slik bukse som den du har på bildet, men jeg er rundt 160cm så alt jeg prøver blir bare alt for langt og posete i beina 😩

    2. W: Ååh, tusen hjertelig takk for så gode ord!! <3 Jeg er 165 og har denne i størrelse S, så ikke så mye høyere enn deg - så jeg kan love deg dette, denne buksa kommer du til å ELSKE. Det er stretch og den er så deilig i stoffet.

    3. Åh, du har så fin stil! Nå må jeg kjøpe denne buksen i tillegg til den Nora buksa, jeg kommenterte på tidligere haha. Fant bloggen din helt tilfeldig for noen dager siden, og kommer virkelig til å fortsette å lese den:)

    4. – tusen takk for tips ang faktura på Nelly!! Genial måte jeg faktisk aldri har tenkt på før ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg