BEAUTIFUL SUMMER DRESS

I går var jeg på en sleepover hos Martina, og der er det alltid like koselig å være. Hun rigget opp med god middag og rødvin dere!! Ja, dere hørte riktig. Jeg begynte å like hvitvin for en liten stund siden, og nå går det kjempebra på den fronten. Men når det gjelder rødvin, så er det litt vanskeligere å like. Men jeg kommer meg der også, for hver eneste sipp blir det lettere og sånn må jeg bare fortsette haha. Dagen i dag har vært litt annerledes derimot. Jeg har ikke gjort annet enn å være redd for torden og lyn i dag, så jeg har knipet sammen alt jeg har klart fordi det har vært så scary. Det å kjenne at det er så nærme og at det rister rundt deg, sånt skremmer meg haha. På grunn av det kraftige uværet som har kommet, er det ikke snakk om at jeg går ut døren så jeg har ikke gjort noen verdens ting i dag.

Derfor kom jeg på at jeg ikke har blogget om den nydelige kjolen jeg kjøpte inn, for å være kledelig nok i en tropisk/ hawaii temafest hos Emilie. Vi feiret bursdagen hennes, og det var så klart temafest og sånt digger jeg. Da vi kom inn dit var det så gjennomført med planter og farger overalt. Men jeg stresset så mye den dagen at jeg klarte å glemme å ta med kameraet mitt. Det sugde skikkelig med tanke på hvor pent det var der og ikke minst hvor bra folk hadde kledd seg. Derfor blir det noen iPhonebilder av antrekket mitt som dere går nøye dere med denne gang. Men jeg må si; Denne kjolen er helt amazing!

Kjolen er fra BikBok for dere som lurer.

19 kommentarer

Siste innlegg