ANTREKK: COLORFUL

I går var den store kvelden jeg både hadde gledet meg til og gruet meg til. Jeg skulle på preparty med Daniel Wellington, før festen dro videre til selveste årets fest – ELLE. Det er helt sinnsykt at jeg ble bedt med på dette i og med at jeg aldri ellers viser meg på slike events osv. Men jeg er kjempeglad for at jeg dro, og overraskende nok veldig fornøyd med antrekket jeg gikk for. Jeg har knipset litt bilder fra festen, så de får dere sett i morgen.

Jeg googlet ELLE, jeg sendte meldinger til folk og jeg prøvde å se for meg hva folk gikk med på en slik fest. Men jeg fant ingen fasitsvar, før Kristine Ullebø til slutt fortalte meg at man går i akkurat det man vil. Man kan være stivpyntet, eller chill så da kunne jeg endelig puste ut og være mindre nervøs for å ikke passe inn. Jeg hadde ikke mange dager på meg å finne antrekk så gjett om jeg har stresset. Jeg sjekket ut nettsiden til Zara, og plutselig satte jeg sammen et antrekk i hodet og jeg bare måtte inn til Oslo og få tak i det. Dette er noe jeg aaaldri har gått med før, så det var uvant. Men hvor ofte er man på en ELLE-fest dere? Derfor mikset jeg mange farger, og kjørte på med noen ville øredobber som bare gjorde hele looken vill. Jeg har i det siste hørt at jeg ser indianer og ser eksotisk ut, så jeg tror jeg ærligtalt spøkte litt med dette og lagde et antrekk ut av det haha.

Btw; Hvis du skal på en ELLE-fest, så lær deg å prøv antrekket et par dager i forveien så du ikke ender opp med å måtte klippe opp kjolen 1 time før du skal på festen :))))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole & øredobber fra Zara // Sko fra Nelly // Veske fra Calvin Klein

18 kommentarer

Siste innlegg