DANIEL WELLINGTON PREPARTY & THE AMAZING ELLE-PARTY

// Annonse

Denne kvelden her var jeg faktisk livredd for, og jeg skal fortelle dere hvorfor. Jeg skulle dra helt alene, blant mange andre kjente ansikter, jeg visste ikke hvem som skulle dit heller så jeg gruet meg. Jeg var en veldig usikker person før om jeg ikke hadde mennesker rundt meg som gjorde at jeg følte meg trygg, og derfor gikk jeg sjeldent ut av komfortsonen. Men jeg har lovet meg selv helt siden 2016 at jeg skulle kjempe på videre, være et ja-menneske and go for it. Takke ja til alle muligheter, enn å gå glipp av noen. Så denne kvelden fryktet jeg at jeg kom til å vandre rundt alene, og bare glede meg til klokken ble mye nok til jeg kunne dra hjem. Kvelden endte overhodet ikke slik, og dette er en kveld jeg aldri kommer til å glemme.

Jeg skulle først på preparty hos Daniel Wellington butikken som ligger i Karl Johan. Der skulle vi få litt bobler i glasset, samt få en siste touch-up for den store festen. Jeg ble derfor skjemt bort med en helt ny klokke og et kjempefint armbånd, før vi skulle gå bort til Grand Hotell hvor selveste Elle-festen ble arrangert. I tillegg, på under 1 time båndet jeg med 3 herlige jenter som jeg holdt sammen med hele kvelden. Hadde det ikke vært for disse jentene, så tror jeg ikke den kvelden hadde blitt så bra som den ble. Da vi nærmet oss den røde løperen innså jeg at fyttikatta og det er kjendiser overalt. Jeg prøvde alt for å ikke vise at jeg var starstrucked af, men noen ganger var det ekstra vanskelig. Vi kom opp til festrommet og jeg har aldri sett makan til slikt før. Musikken, lyset, underholdningen og menneskene var bare helt utrolig. Jeg så opp i taket flere ganger og sa til meg selv “jeg er så glad for at jeg dro”. Jeg ville ikke at kvelden skulle ende, men jeg takket spontant ja til å passe den nusseligste hunden samtidig som jeg var på vei til Oslo. Så dere kan se for dere hvor godt det var å komme hjem til sengen sin og møte på søteste Chili som jeg har passet hele helgen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 kommentarer

Siste innlegg