OUTFIT @ WORK

Jeg kan ikke fatte og begripe hvor fort den uka her går. I morgen er det torsdag, og jeg har bare for mye jeg burde ha gjort, men som jeg ikke har gjort enda. Blant annet å pakke til ferien min som starter neste uke. Jeg er ikke ho som til vanlig pakker noen dager før, men gjerne ho som planlegger i flere uker. Men det passer bare ikke akkurat nå, og jeg får derfor prøve å få tid til det på fredag, lørdag eller søndag.

I dag og i morgen befinner jeg meg på jobb, og det er stort sett det dagene går i. Jeg husker den tiden jeg alltid knipset bilder på jobben da jeg jobbet i Moss, men i Ski er det noe helt annet. Det er noe å gjøre hele tiden, så akkurat der er det litt vanskelig å få til noe. Heldigvis var det litt stille i dag, og jeg fikk derfor knipset noen bilder på jobben som jeg skal vise dere nå. Jeg har aldri vært for slike bukser som jeg har på meg under her, før jeg faktisk prøvde dem selv. De er vannvittig gode å gå i, og enda diggere å bruke på jobben. Sååå første dag med den buksa på, og jeg stylet den like gjerne opp med en oversized t-skjorte. Det er nok favoritt overdelen min, for den brukes til så mye forskjellig. For å ikke gjøre antrekket for dagen for svart, tok jeg frem de crazy Nike skoene som bare lyser opp hele gulvet der jeg går. Jeg absolutt elsker dem!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-skjorte fra XX-XY // Bukse fra Nelly // Sko fra Nike // Klokke fra Daniel Wellington

8 kommentarer

Siste innlegg