SANGENE JEG HAR PÅ HJERNEN

Nå er jeg godt plantet hjemme i sengen min etter en hektisk gårsdag med jobb, og en utrolig koselig middag på Aker Brygge. Jeg testet ut en ny resturant i går, og jeg tror dette er en av de beste plassene jeg har vært på. Resturanten heter Albert Bistro, og den type mat som er på deres meny er bare helt spot on for meg. Jeg tok ingen bilder i går, så da har jeg en veldig god grunn til å måtte dra tilbake dit igjen veldig snart.

Med hektiske dager, så er det veldig viktig for meg å ha god musikk i ørene. Bare så jeg kan forsvinne litt fra verden, bare for noen få minutter. Hvis man er stresset, så er det så beroligende å ta på musikken du elsker for tiden bare så fokuset ditt kun er på et sted. Det å nyte den. Jeg prøver å oppdatere listene mine på Spotify så ofte som mulig, men det må bra musikk til for at det skal skje. Jeg har fått noen nye sanger på hjernen for øyeblikket, og tenkte å dele det med dere bare for gøy! Gjerne tips meg om noen sanger, hvis dere kanskje tror det kan falle i smak hos meg.

L E T’ S     G O

Cezinando – Usynlig

Lana Del Rey – Heroin

Lana Del Rey  – Love

Ambivalensen – För någån annan

Post Malone – Too young

New Kid – Kate Moss

Travis Scott – Butterfly effect

Shaboozey – Winning streak

Larsiveli – Peng & punan

Martin Jensen – Wait

Captured by @Chrisabolade

7 kommentarer
    1. Åhh Madeleine, jeg må spørre om noe jeg har lurt på i eeevigheter. Hvordan i all verden får du alle leppestiftene dine til å sitte så fint? Det ser alltid så sykt jevnt ut på deg. Vet ikke om har har skjeve lepper eller hva, men det ser ikke like “sharp” ut på meg 🙁 xD Bruker du lipliner? Eller har du noen andre tips for å få leppene dine så “markerte” hvis du skjønner hva jeg mener? Kanskje du bare er veldig heldig med leppeformen din haha 🙁 jeg vil også!!

    2. R: Hei!!!! Hahaha ELSKER at du spør om dette. Fordi jeg bruker kun leppestift fra Inglot i HD Lip Tint Matte, og den “stivner” på leppene men er ikke tør. Og den holder seg i såååå mange timer uten at du trenger å påføre noe mer. Den er virkelig helt utrolig, så jeg anbefaler disse på det sterkeste <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg