EN DAG I TORREVIEJA

Det ble dag nr to med litt dårlig vær (og i dag haha), men som sagt så stopper ikke det oss fra å gjøre ting uansett. Så vi bestemte oss for å dra ned til promenaden i Torrevieja. Jeg dro alltid dit med familien min før, også med farmor og farfar. Det var skikkelig rart å være tilbake der og bare mimre tilbake. Det var flere minner jeg hadde glemt, som dukket opp da vi satt der og det gjorde meg veldig glad. Det får meg til å savne besteforeldrene mine litt ekstra mye, i og med at de har gått bort. Men å få tilbake minner jeg hadde glemt, det betydde mye for meg. Jeg husker ikke mye fra barndommen min, så de jeg fikk tilbake nå skal jeg holde godt fast på. Det er kjemperart, for jeg husker bildene fra disse feriene, men minnene kom ikke tilbake igjen før nå. Det er noe jeg uansett er veldig takknemlig for.

Vi tilbragte mange timer på promenaden, og solen begynte å titte frem så da tenkte vi med en gang at nå går vi for å kjøpe is. Jeg føler meg alltid som et barn i slike kiosker, for jeg ser på alle smakene de har så velger jeg en jeg VET er god men så prøver jeg også ut en ny smak. For da kan det hende du blir skuffet, men så har du uansett en kuleis som du bare elsker. I dette tilfelle gjaldt dette oreo, mens jeg prøvde en ny smak som het Chewing gum. Den var god, men kunne bli litt mye etterhvert. Så thank god for den oreo-isen, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg