F R E S H

Vi ga stranden et forsøk i går, men det var svært lite sol å se så vi gikk langs promenaden i Guardamar hvor vi bor og fant et sted vi spiste lunsj. Jeg er ikke så glad i spagetti bolognese lenger, og det er fordi jeg alltid skulle ha det da jeg var med familien min her før. Jeg ville ha det til frokost, lunsj, middag og kvelds. Det var ikke måte på, jeg måtte bare ha det – og jeg ville kun ha det i Spania. Sånn var det litt nå også, jeg fikk bare et skikkelig sug etter denne retten, og det var så godt å spise spagetti igjen på en spansk resturant. Solen begynte å skinne da klokken nærmet seg 17 går, og det har aldri vært så magisk å få sett sola før. Altså i tre dager har vi håpet på sol og fint vær, og å bare endelig få se at den kom for å bli – det gjør at jeg gleder meg sykt til å dra på stranden i dag. Jeg har seriøst ingenting annet på planen i dag, vi skal kun sole oss og endelig få nyte det vi kom hit for. Varmen og grille oss i solen!!

Håper dere koser dere hjemme i sommerværet som er på vei tilbake!♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 kommentarer

Siste innlegg