BREKKIE LYFE

Det er veldig sjeldent man møter på andre kjentfolk når man er ute og reiser, i hvert fall for min del. Men av en sprø grunn så var noen kompiser i Torrevieja de 3 første dagene vi var her også, så da måtte vi selvfølgelig catche up og finne på noe gøy. Første kvelden hadde vi bare en hangout i leiligheten til en av de her nede og tok vel kvelden ikke så alt for sent. Men vi avtalte å dra ut sammen på byen på torsdagen som var, på det samme utestedet vi var på i fjor som heter Velice. Derfor tok vi et ganske så morsomt vors hos gutta før vi kom oss til uteplassen og kjørte på med litt rockefot. Jeg synes Velice utestedet er skikkelig bra, men det er litt avhengig av hvem som er dj. Jeg kan bli veldig fort lei av spansk musikk, når det føles ut som en sang varer i all evighet selvom det allerede har blitt spilt av 5 forskjellige hvis dere skjønner. Men hvis det først er bra musikk der, aka litt mer pop og hiphop, DA er det dødsbra der.

Dagen derpå følte vi oss litt som prinsesser som våknet opp til en skikkelig frokost. Ikke ofte man opplever at gutta fikser sånt, så det her fikk dem all skryt for. Mens vi satt ute og spiste forstod vi raskt at vi alle måtte komme oss til stranden fordi det var bra vær. Og den dagen ble vi liggende på stranden lenge! Jeg tror faktisk jeg aldri har fått så mye skille på èn dag før og likevel har vært flink med solfaktoren på kremen. Så man forstår litt at man ikke trenger å gå ned mye i solfaktor for å få farge. Kanskje litt raskere resultater på grunn av at jeg går på betakaroten i syden for første gang?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer

Siste innlegg