PLAIN T-SHIRT WITH FLOWERS

Etter vi hadde vært en lang dag på stranden med den andre gjengen, dro vi tilbake til leiligheten deres for å spise ute en siste gang før de skulle hjem til Norge. Men så kom jo Martina og jeg på at vi kun hadde med oss fest outfiten så vi dro en rask tur gjennom La Zenia kjøpesenteret, for å se om vi muligens fant noe annet der. Jeg fant en skikkelig fin t-skjorte på hm, og tenkte bare “den er basic, den er billig, jeg kjøper den”. Jeg har flere av de t-skjortene her hjemme, og jeg er kjempeglad i dem. De gjør liksom det lille ekstra med antrekket ved å bare sette på to print over brystene! Så den jeg kjøpte nå var litt annerledes, for det var ikke laget ut av print, den var laget gjennom mye stoff og tråder. De blomstene går derfor ut av t-skjorten og ser derfor litt mer “ekte” ut på en måte.

Ikke at jeg følte meg så veldig fyllesyk den dagen, men ansiktet mitt sa noe annet. Så da droppet jeg å ta bilder av ansiket mitt, og fokuserte heller litt mer på antrekket. Dere kan gjette hvor gira jeg var på å ha på meg høye støvletter på en sleten dag folkens :)))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-skjorten kjøpte jeg i størrelse small.

8 kommentarer
    1. Kjempefint antrekk!<3
      Ville bare si at det er skikkelig koselig at du tar deg tid til å svare på kommentarene til leserne dine. Det er det veldig få bloggere som gjør, men vit at det settes pris på:D

    2. Ida: Åhhh, hvor glad jeg blir nå!!!! Men sånn helt seriøst så synes jeg bloggere burde gjøre det. For det er tross alt dem som gjort at vi har kommet så langt, uten lesere har vi kinda ingenting. Og det er det jeg håper mine lesere forstår, for jeg setter så sinnsykt stor pris på det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg