ANTREKK: MY VACATION DRESS

Etter å ha reist litt mer de siste 2 årene, så har jeg bare lagt mer og mer merke til hva jeg virkelig er glad i hjemme i klesskapet mitt. Det er mye av det samme som alltid blir med meg på tur, spesielt visse shortser, men også en utrolig behagelig kjole. Denne er flere år gammel, og jeg hadde aldri anledning til å bruke den hjemme i Norge følte jeg. Så slo det meg at det kunne være den perfekte feriekjolen. Den er hvit, så det er ekstra fint å bruke den når man er sommerbrun. Samtidig så er den veldig baggy, men med knyting i livet slik at du kan style den litt som du selv ønsker. Jeg liker å stramme den litt i livet, bare så man ser litt mer “formfull” ut. Nå har ikke jeg mye former, men dere skjønner hva jeg skal frem til haha.

I fjor da jeg var i Spania stylet jeg den opp med en strandhatt og noen fine sandaler fra River Island. Så hadde jeg den også med til USA turen hvor jeg brukte den som en chillekjole når vi gikk rundt og tittet. I går derimot valgte jeg en litt mer naturlig look, og stylet den opp med noen nye øredobber jeg fant her om dagen. Det er så deilig når man finner den ene kjolen man bare forguder på ferie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole fra Nelly // Sko fra Roberto Rosso // Solbriller fra RayBan // Øredobber fra H&M

14 kommentarer

Siste innlegg