EL BOCAITO

Det jeg liker veldig godt med å være tilbake i Guardamar er å spise på samme resturantene som i fjor, og kjenne igjen de som jobber der. Det synes jeg er så koselig, spesielt når du ser på blikket deres at de også kjenner deg igjen. Det skjedde på El Bocaito, da vi bestemte oss for å spise der. Jeg spiste kylling i currysaus der i fjor, og jeg husker jeg likte det veldig godt så jeg ville gjennoppleve det igjen. Det synes jeg var et ganske bra valg med tanke på at jeg ble god og mett. En annen ting som er vanskelig å unngå på denne ferien her er sangria. For ho dama jeg er her med, selveste Martina, er sangria-dronningen. Det er ikke tull. Det er ikke et glass som bestilles her, det er en krukke med en god del i skal jeg fortelle dere. Men det er litt kjekt, for jo mer jeg drikker det jo bedre liker jeg det. Så jeg føler meg litt stolt som bare liker mer og mer vin, i forhold til hvordan jeg var med vin før.

Jeg har litt dårlig tid nå, sitter med håndkle på hodet og skal straks ut å spise, deretter vorse før vi skal på byen. Så jeg må øke tempoet på å bli ferdig nå, derfor smeller jeg igjen pcen så får dere ha en riktig god kveld♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Anonym: HERREGUD! Jeg eeeeelsker når jeg får sånt her tilsendt. Og for å si det sånn; Du traff midt i blinken. Jeg har ikke sett de skoene før nå, but damn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg