ANTREKK: HELLO THERE BAMBI

Jeg har SÅÅÅÅÅ lenge gledet meg til å vise dere denne t-skjorten helt siden jeg kjøpte den i Miami Design District. Det er så rart å tenke tilbake til da jeg gikk inn i butikken, sjekket alle hjørner og hyller for den t-skjorten, men ikke fant den. Jeg ville gi det et siste forsøk å spørre de ansatte om de hadde den kjente bambi t-skjorten inne. Jeg ble stående i 2.etasjen og var helt ærlig ganske sikker på at den var utsolgt for lengst. Men så sier Martina “Madde, se”, jeg snur meg og ser ned i trappen, jeg ser noen t-skjorter henger over armen til han ene og jeg tenker bare “fyyyyfaen”. Der var t-skjorten, etter flere år med leting, så var den foran øynene på meg. Det er helt vilt å tenke over at jeg reagerte sånn bare pga en t-skjorte, men helt siden jeg så den på svenske motebloggeren Kenza for mange år siden har jeg crushet som fader på den. Det er en dyr t-skjorte, absolutt. Men for meg betyr den mye mer enn dere kan forstå, jeg fortjente den, virkelig.

Jeg føler meg fierce i denne, og derfor må jeg style opp resten av antrekket like fet som overdelen. Grunnen til at jeg pakket med meg høye støvletter til Spania var for dette antrekket, så dere kan bare forestille dere planleggingen her haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-skjorte fra Givenchy // Shorts fra Dr.Denim // Sko fra Nelly // Sekk fra Forever21 // Solbriller fra RayBan // Belte fra H&M // Klokke fra Larsson&jennings

8 kommentarer

Siste innlegg