“HVA ER DET DERE SER SOM IKKE JEG SER?”

Nå nærmer det seg slutten mot den helt fantastiske ferien jeg har hatt her i Spania. Det har vært utrolig kjekt, men litt ekstra kjekt på grunn av reisevennen. Vi er begge jenter som liker å ta bilder, og vi planlegger liksom alt i hodet for å få gjennomført det. Så jeg vet ikke hvor mange bilder vi har tatt på denne turen, men det er helt sjukt mange – mange flere enn vi kanskje hadde trengt? En tanke slo meg da jeg hadde knipset et sykt pent bilde av Martina på balkongen på hotellet, jeg synes det var sååå fint men ho klarte liksom ikke helt å se det. Sånt blir jeg helt gæren av! Jeg sa rett ut “dette får du mange likes på, jeg lover deg”. Og hadde jeg riktig? Oh yes da. Samme tidspunkt spurte jeg hun om hun ikke bare gadd å knipse noen få av meg slik at jeg kunne ha ett til instagram. Jeg har prøvd å bli litt flinkere der i det siste. Og jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg har et system i feeden min. Det er slik at annenhvert bilde er av meg, og så av noe annet – bare ikke meg. På den måten vet jeg at jeg aldri legger ut for mye av bare meg, for det har jeg noia for. Sååå den dagen trengte jeg et nytt til feeden, og jeg hadde ikke sminket meg ferdig eller ordnet håret, men jeg tenkte bare at lyset var så bra der at jeg måtte kjøre på.

Jeg legger ut bildet, regner med å få litt under gjennomsnittet med likes jeg ellers får siden jeg var litt trøtt og sliten. Men det slår helt feil, det er det bilde jeg har fått mest likes på under oppholdet i Spania. Og da slo tanken meg; Hva er det dere ser som ikke jeg ser?. Jeg blir bare så sinnsykt nysgjerrig. Helt ærlig, så er det ekstremt godt å se at folk kan like bilder der man ikke har tatt helt av med sminken. Det ga meg litt ro å se at folk også likte det litt mer naturlig, når ting ikke er helt 10/10 hvis dere skjønner. Så takk egentlig, det gjør at jeg kan gi litt mer faen i å måtte fikse meg 100% hver eneste gang jeg skal stå foran kameraet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

28 kommentarer

Siste innlegg