S A T U R D A Y

Det er skikkelig merkelig å være hjemme i Norge igjen, for jeg kjenner hvor mye sløvere og tregere jeg blir i hodet av dette været. Det er litt sprøtt, men jeg får allerede lyst til å reise etter å ha vært hjemme i kun 2 dager. Jeg liker det litt, for jeg kjenner at jeg har blitt et skikkelig reisemenneske og det kan jeg ikke klage noe over. Denne helgen har jeg lånt bort kameraet mitt til Martina, siden ho skulle i en bursdag hvor det kunne passet seg å få tatt litt ordentlige bilder. Så ja, føler meg kanskje litt naken etter å ha hatt det tilgjengelig hele tiden frem til nå. Men det er også litt deilig å ikke måtte ha i baktankene hele tiden at nå må jeg knipse bilder, det er liksom godtatt at det ikke blir noe bilder uten kamera. Heldigvis fant jeg et bilde fra Spania som jeg ikke har lagt ut, og siden jeg ikke vil publisere iPhonebilder fordi jeg synes kvaliteten er så dårlig, kan dere nyte dette bitch face bilde av meg istedenfor haha.

Jeg skal begynne å ta på meg finstasen og ordne meg til en kveld ute på byen med venninnene mine nå. Det skal bli så koselig å se dem igjen! Pussig hvor fort jeg kan savne venner så fort jeg er langt unna dem, men da er det bare ekstra godt å se dem igjen♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg