PÅ REGNFULLE DAGER SOM DETTE

… liker jeg å gjøre absolutt ingenting.

Jeg har noen grunner til å forstå hvorfor mennesker elsker høsten, men samtidig så kan jeg ikke forstå det. Jeg er et skikkelig sommermennesket. Jeg elsker våren, for eneste jeg kan tenke på er at sommeren nærmer seg. Med høsten får det meg bare til å forstå at vinteren er på vei, og den kommer til å bli så kald. Bare nå synes jeg det er kjempekaldt ute, og i tillegg regner det – altså brrrrr. Jeg må bare si takk Gud for at jeg har så mye varme klær i klesskapet mitt som jeg gleder meg til å ta frem nå, siden varmen nå er borte og kommer ikke tilbake igjen før til neste år. Det slo meg at jeg har en koffert nede med masse høst/ vinter jakker, og når du ikke engang husker hva du har nede i kjelleren – da er det på tide å gå igjennom det som ikke har blitt brukt på en god stund. Jeg har en regel på at hvis noe ikke er blitt brukt på 1 år ca, da er det på tide å si farvel. Ikke nødvendigvis kaste det, men ha gjenbruk i tankene.

Jeg fikk luftet hodet mitt litt i dag, men det varte ikke lenge da det begynte å pøsregne. Jeg har derfor vært på butikken og handlet inn ingrediensene til min favoritt middag for å holde humøret mitt oppe selvom været er så ræva om dagen. Det stresser meg at jeg ikke får tatt bilder ute, og det stresset er der 24/7. Så for å gjøre meg mer avslappet lagde jeg hjemmelagde gratinerte poteter med kylling og bearnaise. Gleder meg til runde nr 2 som starter 21:30. Der har du meg. Jeg er ho som planlegger når jeg skal kose meg med maten, og nå til Ungkaren Australia. SÅ KLISJÈ!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 kommentarer
    1. ååånam, det så utrolig godt ut <3 Elsker fløtepoteter. . jeg er den personen som kan maule det liksom...
      Jeg er også hun som er glad i høsten, jeg synes det er en koselig årstid, med mange fine farger og gode og ikke minst koselige innestunder 😀
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld 😀

    2. Er så glad jeg ikke er den eneste som elsker fløtegratinerte poteter! <3 Likt det siden jeg var liten, og bestiller det alltid når jeg skal hjem til mamma og pappa 🙂

    3. Hello Madeleine !!!
      Don’t be sad due to the rainy cold weather. You may come to Greece to live, maybe with me 🙂
      Anyway, could you send the the recipe for the hjemmelagde gratinerte poteter med kylling og bearnaise? It looks delicious.
      Thanking you in advance.
      Have a nice evening,
      Dimitris

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg