ANTREKK: DENIM

Jeg kjenner at jeg har den dårlige perioden min med meg selv nå. Den der at uansett hva du gjør, uansett hvordan du sminker deg så bare føler du det ikke. Jeg har ikke den gode viben min, som jeg ellers har og den er veldig savnet nå. Jeg har det ellers veldig gøy med å ta bilder til bloggen osv, men mens jeg gjorde det i dag synes jeg bare alt var dritt. Så dritt at jeg til slutt bare sa “vi har det nå”. Fordi jeg ser ikke poenget med å ta flere bilder når jeg uansett vet jeg ikke vil bli fornøyd fordi det er psykisk. Heldigvis er det vanlig, og jeg vet mine bedre dager er rett rundt hjørnet – så forhåpentligvis er jeg sprudlende Madde igjen. Jeg beklager for dette, men jeg vil bare ikke late som om alt er helt fab hele tiden når det ikke er det.

Jeg har innsett at jeg snart må legge vekk min favoritt jakke, og derfor prøver jeg å bruke den så mye jeg kan nå før det blir for kaldt. Når det blir kaldt må jeg rett og slett ordne meg noen nye jakker, for etter jeg har lett litt i hva jeg eier – så er det litt for gammelt og slitt nå. Da slo tanken meg at jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte meg en jakke med litt varme i. Jeg skal derfor sjekke litt på nett, og se om jeg finner noe som jeg kan bo i resten av året. Jeg shopper alltid med så god samvittighet når det virkelig er noe jeg trenger, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke fra Flat Top // Hettegenser HER (sponset) // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nelly // Solbriller fra Michael Kors

8 kommentarer
    1. Åh, jeg bare elsker stilen din! Den er så kul! Jeg henter mye inspirasjon fra deg til mine egne antrekk 😀
      Liker at du er åpen på bloggen din om at du nå har en dårlig periode og ikke later som at alt er tipp topp, det gjør bloggen din mer personlig å lese! Og vi er jo alle bare mennesker, med både oppturer og nedturer. Håper du får en fin helg og at den dårlige perioden går fort over <3

    2. Hei! Jeg har den samme dr denim buksen som deg (Nora, ikke sant?) etter anbefaling fra deg. Har en mye mørkere farge enn din. Hvor må jeg dra for å få den fargen du har?

    3. Du har så fuckings kul stil og er en så nydelig jente!! Min og mange av mine venners største inspo i flere år nå and still counting✌🏼 Aldri tvil på deg selv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg