KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1000 KRONER

Jeg vet ikke med dere, men nå synes jeg det er på tide å kjøre i gang en ny konkurranse på bloggen. Jeg prøver å få holdt dette hver eneste måned, men det hender at det noen ganger blir litt senere enn jeg planlegger. Derfor kom jeg på det nå, og da tenkte jeg bare å publisere det før det går enda lenger tid. Konkurransen er for både gutter og jenter, dere kan melde dere på så mange ganger dere måtte ønske. Konkurransen avsluttes om ca 1 uke, med mindre jeg lar den vare litt lenger.


For å delta:






 → Like facebooksiden til Junkyard
her.



→ Like facebooksiden til bloggen min
her.



→ Følge @junkyardnorge på Instagram.



→ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



→ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

320 kommentarer

Siste innlegg