ANTREKK: BLACK LEATHER JACKET

Jeg tilbringte helgen min i Oslo, og jeg har kost meg så utrolig mye med herlige mennesker. I tillegg til dette så har jeg innsett at jeg ikke er så kresen på matfronten som det jeg trodde. Jeg trengte bare et ekstra push i ryggen for å våge å smake på så mye nytt. Jeg tror magen min har fått seg et matsjokk, men for all del – jeg har hatt en vill matopplevelse. Kunne jeg tatt denne helgen på replay, så hadde jeg gjort det med en gang. Altså gud bedre å så mye god mat jeg har fått i meg. Det er nesten så jeg angrer på at jeg ikke knipset bilder av alle rettene, men jeg var for opptatt med å nyte det så jeg vil nok si det er en god grunn.

Jeg har fått veldig mye ros for buksene jeg går med, og blant annet disse som er litt cozy i looken. Jeg kjøpte den samme buksen i svart nå også, rett og slett fordi det er en enklere farge som jeg kan gå med oftere enn den i burgunder/ lilla som folk husker bedre. Svart er det lettere å lure seg unna med, enn farger som skiller seg ut. Til den buksen valgte jeg å kjøre all black med mine nye Puma platform sko. Jeg har dem også i suede, men et par holder ikke, så derfor trengte jeg et par i skinn også. 

Bruker dere rabattkoden MADELEINEP15 får dere 15% rabatt på kjøp over 500 kroner på Junkyard. Det gjelder ikke for salgsvarer eller Limited Edition produkter. Koden er gyldig ut 30.september – happy shopping♥

Jakke fra Zara // T-skjorte fra Never Denim // Bukse fra Nelly (adlink) // Sko fra Junkyard (sponset) // Veske fra Louis Vuitton // Solbriller fra Triwa // Armbånd & klokke fra Daniel Wellington

19 kommentarer

Siste innlegg