N A K D

Åh gårsdagen var så koselig, og akkurat sånn jeg ønsker å tilbringe en fredag på. Ida og jeg dro til familien hennes for å først lage taco – og jeg må bare si det; Jeg elsker folk som lager taco på fredager, haha. Sånn jeg er på det, så er det nesten en tradisjon sånn at man ikke spiser taco andre dager enn på fredager. En av grunnene til at vi skulle til familien til Ida var fordi vi skulle hjelpe til å lage oreokake til lillesøsteren som fyller år i morgen. Så dere skulle bare sett hvor proffe vi var på kjøkkenet, i vårt rette element si! Det var ikke bare bare å stå imot fristelsene da vi lagde kaken fra bunnen av. For fy flate og godt alt smaker. Vi spiste så mye av dette underveis at vi på kvelden, da vi skulle spise ute med venner, ikke orket annet enn drikke. Men det var uansett koselig! Jeg har fått meg en ny favoritt drink ute på byen, nemlig cosmopolitan. Det kan jeg vel takke forrige helgen for! Prøvde ut så mye nytt, og drinker var en av dem. I går så satt vi og koste oss med drinker ute på byen og hadde skikkelig deeptalk om absolutt alt. Jeg elsker slike samtaler, for jeg blir såå gira på sånt da man kan snakke litt dypere og ikke bare overfladisk hvis dere forstår.

Jeg skal straks inn til Oslo for å tilbringe lørdagen der med venner. Vi skal først ut å kose oss på Munchies før vi skal ut på byen, så dette gleder jeg meg fryktelig til! Men først ville jeg bare dele NAKD rabattkoden med dere før jeg glemmer det. Den varer til midnatt, så ikke glem det. Bruker dere rabattkoden Madde20, så får dere 20% rabatt på alle produkter der. Don’t forget♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg