BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN DEL 6

Vinneren av junkyardkonkurransen er Anniken!! Gratulerer så mye til deg. Følg med på mailen din, for du vil bli kontaktet veldig snart for å motta gavekortet.


Denne helgen har vært så utrolig morsom, og det sitter jeg igjen med mange beviser på. Jeg har så vondt i ribbeina og ansiktet mitt etter å ha ledd så mye på lørdagen. Dere som har meg på Snapchat skjønte kanskje litt hvor gøy vi hadde det. Men likevel – det er SÅ mye som skjedde den natten i Oslo, og jeg bare digget det. På søndagen føltes det ut som om vi stod opp fra de døde, og klarte å komme oss ut for å spise en typisk amerikansk frokost på en Diner på Grunerløkka. Jeg følte meg raskt som et menneske igjen etter den gode frokosten! Men jeg er ho som ikke får hangoveren før klokken nærmer seg 16, og believe me – den kom som et slag i ansiktet. Jeg sa til meg selv at jeg aldri skal drikke igjen, fordi jeg syntes så synd på meg selv i går. Så synd at jeg lagde meg hjemmelagde gratinerte poteter nok en gang.. Det hjalp på formen, jeg lover.

Jeg hadde trengt en ekstra søndag kjenner jeg. For å unngå å vise hvor sleten jeg er, kan jeg heller dele noen av mine uheldige bilder med dere! Jeg har en egen mappe på pcen som heter stygga, og der lagrer jeg alle de mindre fine bildene av meg. Og nå har det fyllt seg opp igjen for å si det sånn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alle har den ene trusa som bare ikke blir der den skal være. Den kastet jeg rett etter vi kom tilbake på hotellet vårt i Spania :-)))))

17 kommentarer

Siste innlegg