FELT LIKE A CHEEZ DOODLE TODAY

Hvis det er èn ting jeg skal innrømme, så er det at jeg har vært litt dårlig på å invitere venner med på ting. Altså bare å ta en kaffe, henge på soverommet, dra ut osv. Det er ikke kult å ferske seg selv i å være så dårlig på ting som dette. Derfor har jeg endret raskt på dette, og føler meg allerede som en bedre venn igjen (haha). Men det er så viktig å spørre tilbake, og ikke bare det å bli spurt. For jeg ELSKER å bli spurt med på ting, så hvorfor ikke gi den samme gleden tilbake? Fine tanker på en tirsdagskveld, det må jeg si. Det er så lite som skal til for å ta en kopp kaffe med venner, og i dag var en av dagene jeg gjorde det – again. Det er en liten stund siden sist jeg hadde en skikkelig girltalk med en venninne, så jeg sendte en melding i går og avtalte en liten kosestund med hun i dag. Vi dro på resturanten Ro og tok en caffe mocha der mens jeg prøvde meg på en panna cotta. For å være ærlig så må jeg si den så bedre ut enn den smakte, så ble litt skuffa. Det er sjeldent jeg ikke spiser opp en dessert, men det skjedde denne gangen. Prøver igjen neste gang!! Det er et veldig pent sted å dra til, og et av de finere resturantene her i Moss.

Jeg har vært varm og kald om hverandre i dag, så jeg dro på meg en gammel favoritt i klesskapet før kaffe-daten. Jeg skal innrømme at jeg føler meg litt som en cheez doodle i den, men jeg elsker cheez doodles så jeg digger det. I morgen skal jeg forresten jobbe på Urban på Oslo City for første gang, så ta gjerne turen innom!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genseren er fra Weekday!

16 kommentarer

Siste innlegg