ANTREKK: COMFY IN BEIGE

Åh, denne dagen har bare vært så koselig at jeg skulle ønske jeg kunne oppleve den èn gang til. Jeg sliter litt med å holde igjen på det jeg skal skrive, siden jeg også knipset bilder til et innlegg jeg vil publisere i morgen. Sååå i hvert fall kan jeg fortelle at jeg dro inn til Oslo i dag for å ha litt hyggetid med Monica. Hun har nylig blitt en Side2 blogger, så det er kjempegøy! Før vi kom oss nedover til Aker brygge så stoppet vi opp i Prinsens gate for å ta litt bilder der. Uansett hvor jeg snur meg hen der, så er det fine bygninger overalt og det digger jeg. Litt av grunnen til at jeg også liker Oslo mer og mer, for man får en spesiell blogglyst der når det er fine steder overalt.

Jeg har ett sånn hat og elsk forhold til antrekket jeg hadde på meg i dag. Jeg fant frem en gammel bukse jeg ikke har brukt før, men som jeg alltid har likt (?). Så jeg ville style den opp med en oversized t-skjorte i dag og med en clean kåpe til. Men jo mer jeg gikk rundt i buksen, jo mer usikker ble jeg på buksa. Den passer kanskje best hjemme i sengen med litt snacks. Det var bare så vanskelig å avslå den på grunn av det myke stoffet. Det var en sånn dag i dag, der jeg bare ikke klarte å ta på meg jeans.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe fra Zara // T-skjorte HER (sponset) // Bukse fra River Island // Sko fra Puma // Klokke fra Larsson&Jennings

5 kommentarer

Siste innlegg