ALBERT BISTRO

Som sagt møtte jeg nye Side2 bloggeren, Monica i går. Det var hun som faktisk kom bort til meg på Daniel Wellington eventet for litt siden. Jeg stod helt alene, og var livredd for å ikke ha noen jeg kunne være med den kvelden. Så jeg må si at ho var litt av en redning, og litt av en jente. Ho er så sjarmerende, og bare skikkelig jordnær. Det er litt vanskelig å finne de i denne overfladiske bloggverden hvis jeg får lov til å si det. Litt sånn at jeg har gitt opp, og droppet å dra på events. Men en sjelden gang klikker man skikkelig med de andre jentene, og sånn følte jeg det her. Så dere – jeg dro inn til Oslo for å tilbringe dagen der med hun, og tiden gikk nesten fra oss! Plutselig var det mørkt, og det var på tide å komme seg hjemover. Jeg kjenner denne dagen har vært skikkelig god for sjelen min, sånn skikkelig avslappende men så vannvittig koselig.

Dere har garantert allerede hørt om denne resturanten Albert Bistro på Aker Brygge, men jeg MÅ bare tipse dere om den. Dette er andre gangen jeg er her, forrige gang på date (sniker inn en liten show-off her) men denne gangen for en liten lunsjdate. Dette stedet har en veldig god atmosfære, og ser kjempeflott ut. Servicen der vil jeg også skryte av faktisk. Jeg har spist på mange steder der servicen er til å spy av, bokstaveligtalt. Men her føler du deg skikkelig tatt vare på og det synes jeg er viktig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg