ABOUT THIS MONDAY…….

Denne mandagen så har jeg nesten ikke fått gjort noe annet enn å svare på mail og planlegge dagene fremover. Jeg skal blant annet jobbe på Urban, men jeg skal også inn til Oslo et par ganger for å henge med venninner og slikt så jeg gleder meg. Jeg har bare gått fra å være søvnig hele tiden, til å ville være opptatt hele tiden. Denne uken har så vidt begynt, men jeg har allerede lagt planer for neste uke i tillegg. Jeg bare føler meg så mye bedre når jeg får planlagt dager, og har noe å gjøre. Enn å bare sitte her og fundere på om det kommer til å skje noe. Har lært meg at man må ta saken i egne hender, og det må jeg si at jeg har fått til ganske bra nå.

Etter å ha fått hentet litt pakker på Posten, og fått handlet inn det jeg trenger til uken så har det vært en liten rengjøringsdag. Ikke at det virkelig trengtes, men jeg føler meg litt bedre av å sitte i et rom når jeg vet det er rent og ryddig. Hvis ikke føler jeg meg skikkelig stresset fordi rommet ikke ser ut. Jobber mye bedre blant ryddige omgivelser, og ikke minst så føler jeg meg bedre. Jeg er jo så forelsket i mitt lille hjørne på rommet der jeg tilbringer myyye tid foran pcen, så i dag måtte jeg bare gi en liten (stor) shoutout til den plassen der for å være så fin. Så fin at det er bildene som kommer på bloggen i dag.

Ønsker dere en riktig god uke♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer

Siste innlegg