PINCHO NATION

 Jeg dro inn til Oslo i dag for å ha en liten date med Nora, som det er alt for lenge siden jeg har sett. Jeg prøvde å se etter et antrekk til en lanseringsfest jeg skal på senere i oktober, men hodet mitt var bare ikke helt på plass i dag til å finne det. Derfor stoppet vi tittingen veldig fort, og kom oss nedover til Fred Olsens gate for å prøve ut en helt ny resturant som bare har vært åpen i litt over èn uke. Resturanten heter Pincho Nation, og den resturanten har eksistert lenge i Sverige, men ønsket nå å satse i Norge også som jeg synes er rått.

Så fort du kommer inn blir du møtt med popcorn og ansatte som har på seg sirkusantrekk. Så fort du går rundt hjørnet føler du deg som et lite barn igjen, og mange gamle barndomsminner dukker opp. Det føles virkelig ut som om du sitter inne på et sirkus, med mye sprøtt i omgivelsene. Konseptet går ut på at alt foregår gjennom en app du laster ned på telefonen, og du bestiller alt derfra. Du får valg mellom mange småretter, og jeg vil anbefale dere minst 4 små retter som vi testet ut i dag. Maten smakte, så her skal jeg definitivt komme igjen.

Jeg tok dessverre ikke noen spesielle bilder der inne med kameraet, men søk opp resturanten på Google – så skjønner dere hvorfor denne resturanten skiller seg ut fra alle andre i Norge.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Btw; Et tips fra en av servitørene der – Ikke gå dit uten å gå på do, det er en opplevelse i seg selv haha.

14 kommentarer

Siste innlegg