ANTREKK: OVERSIZED DENIM JACKET

Nå er det ikke lenge siden jeg kom inn døren etter en åpningsvakt på Urban, som gikk bra som alltid. For hver eneste gang jeg jobber nå, tenker jeg bare mer og mer på kick-offet som skal være i november. Det er ganske perfekt timet, for samme helgen kick-offet er, er også den helgen jeg har bursdag. Og jeg er vel litt kjent for å være den som ikke feirer bursdagen min, så det er veldig gøy å vite at det skjer noe på dagen min. Det er fremdeles en liten stund til, men herlighet å fort det kommer til å gå!

I går var kanskje ikke helt dagen for å gå med en denimjakke da det både var kaldt og regnet. Men heldigvis holdt jakken meg varm da den er foret, jeg tror det er en av grunnene til at jeg elsker den ekstra mye. Og apropos ekstra – hvor ekstra er ikke den jakken her? Den er baggy, lang og tar bare sjukelig mye plass. Men det er derfor den er så fet. Jeg er veldig obsessed med ting som skiller seg ut, og nå som det blir kjøligere ute ligger fokuset mitt på jakker og hvordan man rocker dem. Jeg kjenner det er lettere å style antrekk når det ytterste plagget er der fokuset ligger, enn på sommeren da det er helt omvendt. Ta som et eksempel det jeg har på meg her, en Levis t-skjorte og enkle jeans. Det i seg selv er kjedelig – synes jeg. Men med en unik jakke, funker det så sykt bra sammen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke fra NAKD // T-skjorte fre Levis // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Sekk fra Forever21

16 kommentarer

Siste innlegg