MORNINGS IN STOCKHOLM

// Oppholdet er sponset.

Jeg kjenner jeg skammer meg. Jeg kjenner jeg skammer meg så ufattelig mye at det nesten er flaut å innrømme det. Oppholdet i Stockholm trodde jeg at jeg fikk mye tid til å blogge på hotellrommet, men tidskjemaet krasjet med bloggingen og jeg kunne ikke være den kjipe og si “nei, kan ikke være med fordi jeg må blogge”. Det er første gangen jeg er i Stockholm, og det måtte utforskes med Daniel Wellington-teamet. Jeg kan i hvert fall si med god samvittighet at jeg har tatt veldig mange bilder på mine 2 netter her, så nå jeg har vel gjort jobben halveis – bare ikke gjennomført den. Det er ikke bra nok, og det vet jeg. Jeg trodde i tillegg at jeg hadde postet de bildene som ligger under her nå på onsdagen men nå kan dere se hvor feil jeg har tatt. Jeg har ikke hatt tid eller lyst til å sjekke sosiale medier mens jeg har vært her, for det har vært så mange mennesker å hilse på – og så mye felles aktiviteter at jeg vil prioritere fremfor å gjøre noe som helst annet.

Hotellet vi har bodd på har hatt den godeste sengen jeg har sovet i på lenge, og det har derfor vært tøft å stå opp tidlig og ikke kunne ligge å dra seg på morgenen. Vi er så høyt over bakken at vi får et helt nydelig sollys inn på rommet på morgenen, og det er en god måte å starte dagen på. Det er 3 innlegg til fra Stockholm som skal postes, så gled dere til å se hva vi har gjort.

God helg♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Livet i en morgenkåpe er så bedre enn en uten.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg