THINGS I WANT BUT CAN NOT BUY

// Innlegget inneholder adlinks.

FOLKENS! Jeg hater å skryte av meg selv, men dette er store greier så here we go; Jeg har trent to ganger denne uken. Fra null til to er ganske bra. Jeg trente armer i går, og ben i dag – så dere kan bare tippe hvor ille hele kroppen min vil føle seg i morgen. Sliter allerede med å få på meg overdeler, så dette blir en morsom helg dere. Det blir ikke noe raving her, men heller en rockefot som kan beveges på. Jeg har enda ikke ordnet kostymet til lørdagen, så har dere noen råd om hvor jeg eventuelt kan få tak i noe som er morsomt/ eller kanskje noe hjemmemekka? Trenger hjelp asap.

Budsjettet mitt er ganske lavt denne måneden og det er kort fortalt pga lite inntekter på bloggen. Man har følgere, ja, men kunder er en annen sak. Derfor er det null shopping som er godtatt for tiden. Likevel klarer jeg ikke å motstå fristelsene til å ta en titt innom Nelly for å sjekke ut nyhetene der. Jeg har trossalt bursdag i november, så det er alltid kjekt å være tidlig ute med hva man ønsker seg slik at de nærmeste har en mulighet til å skaffe det i tide. Jeg fant veldig mye fint, og kjenner at jeg gjerne skulle hatt noe av dette allerede nå. Hjertet mitt blør de gangene produkter er utsolgt før jeg rekker å få tak i det. Med min flaks for tiden, så kommer det ikke som en bombe hvis de er utsolgt innen jeg har fått lønn.

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

Dette er buksene jeg forguder og som jeg har 3 par av: HER // HER // HER

HER // HER // HER

6 kommentarer

Siste innlegg