N U D E

Jeg har ikke turt å ta meg tid til å lese ordentlig igjennom kommentarene på forrige innlegget mitt. For som regel er alltid lange kommentarer negative, hvert fall sånn jeg har opplevd det gjennom tidene. Men jeg har bladd raskt forbi kommentarene her på blogsoft, og har fått sett på noen av dem. Jeg har bare blitt litt sjokkert over den fine responsen, selv på et så negativt innlegg der jeg ikke har det så bra. Jeg forventet hat, og ikke forståelse. Det er grunnen til at jeg holder så mye for meg selv, og ikke skriver om følelser eller tanker på bloggen. Men det er kanskje på tide at jeg prøver å åpne meg litt mer for dere?

Jeg vet ikke hvor lenge jeg stod i dusjen i dag, men det var lenge nok til at jeg så på fingrene mine og virkelig skjønte at jeg måtte komme meg ut. Klokken var fremdeles ikke mye, i og med at jeg hadde mareritt i natt og aldri klarte å få sove ordentlig godt. Så da valgte jeg å stå opp tidlig, for å bare få litt mer ut av dagen. Jeg tok sol i går med en venninne, men før det kan jeg ikke huske sist jeg tok sol. Jeg har mistet så mye farge at jeg nå måtte ta frem mine lyseste farger i pudder for å unngå fjortis-skillen. I tillegg så har jeg en nude favoritt leppestift fra Inglot i fargenr 17, som alltid er for lys for meg på sommeren, mens nå passer den mye bedre til hudtonen min og det er faktisk godt å kunne bruke den igjen. Looken blir mye mer nude med denne fargen, og jeg liker det. Jeg er ellers veldig glad i mørke lepper i brune nyanser, men akkurat denne er superfin.

BTW; Jeg har utfordret meg selv til å ikke rette ut håret mer, eller hvert fall på en veeeldig god stund. Så nå får jeg ta i bruk hårføner, børste og krølltang som ikke sliter like mye på håret.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Veit ikke om det kan hjelpe deg, men jeg begynte med Redkens
      Curvaceaous-serie for å få mer definisjon på krøllene mine (etter å ha retta det ut i 5 år), og det gjorde faktisk håret mitt rettere?? Lol, jaja.
      Men hva slags type hår har du hvis du ikke gjør noe med det?

    2. iris: Da har jeg som på bildene over faktisk! Det er bare at 1-2 timer etter jeg har fønet det så ser det så sykt slitt ut nederst fordi det først er fluffy, men så bare faller alt sammen på en måte – og det er en av grunnene til at jeg alltid føler en tvang for å rette det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg