ANTREKK: STRIPES

Mange av dere har lenge spurt meg om når jeg skal flytte ut, og jeg kan ikke annet enn å si at jeg jobber med saken. Det å være 22 år, snart 23 år og fremdeles bo hjemme, det suger litt som dere sikkert forstår. Men hadde det ikke vært for at jeg bor hjemme nå, hadde jeg ikke vært så på god vei til å kjøpe min egen leilighet som det jeg er nå. Jeg prøver å spare til at jeg har nok i egenkapital så jeg kan kjøpe. Det tar sin tid, men den tiden er verdt det. Jeg ønsker å kjøpe en leilighet i Oslo, og det er dyrt. Det er derfor jeg fremdeles bor hjemme, jeg vil ikke kjøpe/ leie noe midlertidig. Da velger jeg heller å bli boende hjemme, noe jeg trives med, og få spart mer enn hva jeg kunne gjort hvis jeg allerede hadde flyttet ut. Jeg kjenner jeg trenger en forandring med hvor jeg bor, nye mennesker, nye steder og en bedre versjon av meg. Ved å bli så selvstendig å eie sin egen leilighet, så tror jeg at jeg kommer til å vokse veldig på den biten der. Og jeg gleder meg så mye til å flytte ut!! Men akkurat når jeg kommer til å flytte ut er litt usikkert, jeg håper innen 2018 – men det er avhengig av at jeg får tilbud om samarbeid osv. Kan ikke annet enn å krysse alt jeg har for at dette kommer til å bli bra.

Disse jakkene av striper, ruter and you name it har det vært mye snakkis om, noen hater dem og noen elsker dem. Jeg tror ikke det finnes en mellomting akkurat her, for enten liker du dem eller så liker du dem ikke. Jeg måtte vokse litt på den trenden her, før jeg bestemte meg for å prøve èn og se hva jeg syntes. Endte opp med at jeg digget dem mer enn jeg forventet, kun på grunn av den store variasjonen du får i jakken hvis du skal sammenligne med de andre jakkene jeg har hjemme. Variasjon er det jeg liker, og spesielt med jakker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke fra Zara // Genser fra Flat Top // Bukse fra BikBok // Sko fra Nike // Veske fra XX-XY

14 kommentarer
    1. Er 22 selv og bor hjemme, MED type, men tidene er tøffe og det
      Er ikke barebare å kjøpe sin første leilighet/hus.. krysser fingrer for deg🤞🏼 Love the outfit!

    2. Den kåpa var nydelig på deg! Alltid like gøy og inspirerende å klikke seg inn på bloggen din. Du er en nydelig jente!
      I et innlegg du la ut for en stund siden hadde du på deg en grå kåpe fra Zara, har prøvd å finne den men uten hell. Husker du pris på den?
      Stå på videre Madeleine, har lest bloggen din i mangen år og vet at du får til akuratt det du selv ønsker 🙂

    3. Ida: Ååh, jeg blir så glad av denne kommentaren Ida! Tusen hjertelig takk <3

      Den Zara jakken er 1 år gammel, og kostet 899 kroner hvis jeg ikke husker helt feil. Men de har veldig mange andre grå, som ligner veldig på denne jeg har. Er selv ofte på Zara og ser på jakker, og jeg digger de lysegrå dem har inne nå - har du prøvd dem? Kan være dritkule i litt oversized størrelse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg