ANTREKK: DENIM ON DENIM

Jeg dro inn til Oslo i går for å spise litt med Silje og Anja før jeg skulle videre klokken 18 til Frogner for en liten innspilling som jeg forteller mer om i morgen.Tid og lys er et must å prioritere, så det første vi jentene gjorde da vi møttes var å knipse bilder asap. Jeg hadde selvfølgelig glemt å lade kameraet mitt på lenge, og hadde ikke strøm nok til å ta bilder. Heldigvis er vi 3 influencers, og Silje reddet meg litt ut av den knipen der så vi fikk tatt bilder med hennes kamera. Meeen så er det et annet problem her, for meg. Jeg har fremdeles ikke klart å hente meg helt inn i den kulden her, så jeg sa at disse bildene knipser vi raskt og stikker videre. Jeg vil ikke fryse, og jeg vil heller ikke at to andre skal stå å fryse på grunn av meg. Det hadde aldri falt meg inn å ta bilder blant mange blader, men av en sprø grunn likte jeg det – for første gang.

Jeg kledde meg opp i denim layers, og jakken er jo i det tynneste laget. Det er grunnen til at jeg kjørte på med en hettegenser under, for å beholde varmen. Dette antrekket skapte jeg i hodet mitt, og har seg slik at det nå har blitt et av mine favoritt antrekker på lenge. Det var bare så chill, oversized og fullstendig ola all over the place. Siden looken var ganske mørk, ville jeg freshe det opp med noen hvite sneakers. En liten fun fact om akkurat disse skoene; Det er dem varmeste skoene jeg eier. Så ja dere, jeg trenger vintersko. Tar imot tips!

Jakke fra NA-KD // Hettegenser fra Urban Classics // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Sekk fra Forever 21 // Ringer fra Calvin Klein

4 kommentarer
    1. Kule bukser! Får man «knær» i de? Sliter med at noen baggy bukser mister formen og får knær, så kasta litt penger ut på slike! Men disse var stilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg