INNSPILLING

På onsdag var jeg som sagt med Anja og Silje i Oslo for å ha litt hygge, før Anja og jeg skulle til Frogner for en liten innspilling der. Jeg takket ja til å være med på noe bare for gøy, og det er jeg veldig glad for at jeg ble med på. Innspillingen er for INSP appen hvor jenter i Norge poster antrekkbilder og vi kan bedømme stilen deres og snakke om den mens vi blir filmet. Jeg har jo ikke gjort sånn her før, så nybegynner var jeg og så er det å snakke til et kamera i tillegg – noe jeg sjeldent gjør. Men siden jeg filmet med flere jenter, så snakket vi til hverandre og det gjorde det mye mer naturlig for meg. Så er jeg veldig glad for at det ikke var et manus vi måtte snakke utifra, men vi brukte kun våre egne meninger og tanker. Og for meg er det veldig viktig, for da blir det mer naturlig. Ønsker dere å se videoene, så last ned INSP appen (helt gratis) og følg Anja Catrine eller Silje Pauline der for å få sett videoene. Vi filmet vel 3 stk, så det ligger en ute allerede og de to andre vil nok bli publisert veldig snart.

Så er det bare en ting jeg irriterer meg sykt over med meg selv. Jeg sliter så sinnsykt med å smile på bilder?? Jeg var ikke sånn for 1 år siden typ, så hva har forandret seg lurer nå jeg på… Det er lettere for meg å bare være mer avslappet i ansiktet, aka å ikke anstrenge hele ansiktet for å få frem et påklistret smil. Det er så merkelig. For jeg gikk fra å kun lage grimaser på bilder, til å smile hele tiden og til nå å være sånn resting bitchface. Noen som har tips angående dette? Haha. Jeg smiler jo hele tiden ellers, men så fort kameraet kommer opp så klarer jeg ikke å smile – jeg kjenner hele trynet mitt blir kleint.

Her er mitt resting bitchface.

Her er captured in the moment aka naturlig.

Her er et påklistra smil – hahahaha. Jeg trenger hjelp :)))))

3 kommentarer
    1. Haha, “resting bitch face”<3 I mine øyne ser du aldri bitchy ut, men det er kanskje mest fordi jeg allerede har en oppfatning av deg siden jeg har fulgt deg en stund. Men skal sies at du får en heeelt annen utstråling på bilder når du smiler da! Du har jo det vakreste smilet i tillegg, så er enig i at du må vise det mer!! 😀 Kanskje du får litt prestasjonsangst foran kameraet? Nå vet jeg jo ikke hvem som tar de fleste bildene av deg, men kanskje du burde prøve å sørge for at det er en du er veldig trygg på, så dere kan kødde litt mens dere tar bilder? Så blir det kanskje ikke så "seriøst"? Ikke vet jeg, er du som er bloggeren her! Jeg løper ut av rommet så fort jeg ser et kamera, så vet ikke hvorfor jeg plutselig har meninger om dette haha... Uansett ser du helt nydelig ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg