EN TING MAN ALDRI FÅR NOK AV

Det har vært så mye som har skjedd denne helgen, og er grunnen til at jeg ikke har oppdatert sosiale medier så mye. Onsdagen var jeg på en shoot i Oslo som jeg gleder meg til å resultatene av snart. Fredagen var det tid for en langhelg i Oslo, og helgen startet med en kunstutstilling før jeg og flere venner dro videre for å se Thor på kinoen. Lørdagen var vel den dagen jeg hadde gledet meg mest til, for da skulle jeg nemlig feire flotte Lisa som ble 23 år – absolutt hele den dagen var så koselig, og jeg skulle så gjerne opplevd den èn gang til. Søndagen var det bare film, kakao og junkfood på menyen før jeg gjorde meg klar til nok en shoot som var i går. Så jeg venter på bilder fra 2 forskjellige shoots, og jeg gleder meg til å få dem – deilig med litt stilige bilder å dele, annet enn alle bildene jeg knipser selv.

Jeg brukte noen nye sko denne helgen fra Junkyard og det er ingen overraskelse at dem er fra Puma. Jeg har akkurat denne modellen i 2 andre par, men nå var det på tide med nok et par med hvite sneakers. Min personlige mening er at det er en ting man aldri får nok av. Ingenting er som et nytt par med hvite sneakers, og disse bare elsker jeg. Det jeg liker så godt med disse basket platform skoene er at platåsålen er litt høy, så jeg automatisk føler meg høyere – altså kulere. Det er en rar greie jeg har fått for meg, men ahh! Det er bare noe med disse skoene som gjør at jeg ikke klarer å få nok av dem, de er så pene i designet og gjør et antrekk så cleant. Når det gjelder sko har jeg to stiler – en clean look og en crazy look der jeg går for litt villere farger. Nå kjente jeg at det var på tide med nok et par med en clean look.

Skoene er sponset & de finner du her.

1 kommentar
    1. Vil bare si at jeg elsker å lese bloggen din!
      Men jeg har noen spørsmål angående turen du var på tidligere i år med vennene dine. Jeg lurer på om du kunne fortalt litt om pris, reise, anbefalinger til en lignende tur o.l? Kan tenke meg at det ble veldig dyrt med tanke på stedene dere var. Har så lyst til å dra på en lignende tur, så hadde vært gøy om du hadde fortalt litt om den. Hvordan dere bestilte og la opp reisen også videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg