SHOOT BY MARKUS

Jeg vet ikke hva som foregår meg meg om dagen, jeg stresser så usedvanlig mye for ingenting. Jeg har ingenting jeg gruer meg ting, heller ikke noe viktig som skal foregå som jeg må bite tennene sammen for så stresskvisene har kommet – og de har kommet over natte. Jeg har søkt på hvordan man blir kvitt kviser over natten, og skal nå teste ut noe som innebærer en hvitløk (???). Det er like rart for meg, som det sikkert er for dere å lese det. Jeg skal ta det på i kveld før jeg legger meg, den lille saften som kommer ut fra hvitløken og så skal jeg ta plaster over slik at det holder seg på riktig sted og dreper kvisene. Det står at det skal virke på normal hud, og jeg har normal hud såå det blir gøy å teste ut dette. Hvis ikke så får dere dele noen andre tips med meg!

Jeg har allerede fått bildene fra Markus som jeg hadde en fotoshoot med på mandag, og jeg elsker viben på bildene. Veldig casual, men en vintage look. Det var så utrolig kaldt at jeg ikke klarte annet enn å posere med en hettegenser, så mååå/ vil på flere shoots med Markus der det også er litt varmere. Vi gikk inn i det jeg trodde var en liten kiosk, før jeg så videre inn i en annen dør. Fikk en sånn hemmelig-dør følelse av det, for inn dit jeg så, der var det fullt av gamle tog som har blitt brukt i fortiden. Jeg ble inspirert, men utrolig skuffet også med tanke på at så fine tog ikke lenger brukes. Jeg må tilbake til Majorstuen veldig snart bare for å knipse flere bilder av hvordan det museet ser ut. For WOW, for et sted. Bare se for dere en sommerlig shoot her, leve seg inn i en verden som ikke lenger eksisterer og bare late som om du er en ung jente fra 1800-1900 tallet, oh my…

Sjekk gjerne ut profilen hans på Instagram; @markussvenberg.

12 kommentarer
    1. Emilie Helle Andersen: De togene er såååå stilige at du aner ikke – anbefaler seriøst alle å ta en liten tur dit kun for å se alt det fine. Tusen takk forresten <3

    2. Etter min erfaring funker aloe vera-gelé veldig bra mot kviser og kvisearr! 🙂 Har legit et kinn med mindre kvisearr enn det andre, da jeg kjørte et lite eksperiment, haha.

    3. Iris: Hahahahaha jeg ler!! Hvisløkstrikset funket faktisk, men nå er det bare litt rødt så må dekke over med litt sminke. Men thank god, hvis ikke hadde ikke sminke hjulpet engang…

    4. Så sjukt fett!! Kan du fortelle meg nøyaktig hvor dette fantastiske stedet ligger, plis? 🙂 Jeg bor rett ved majorstuen, men har aldri sett noe lignende. Utrolig inspirerende! Er det et museum man betaler for å komme inn på, eller bare et “forlatt” område?

    5. S: I KNOW! Det ligger nesten rett over gaten ved der man tar t-banen <3 Søk opp sporveismuseet - troooor det var navnet på stedet! Koster 100 kr for å komme inn dit, hihi. Er en søt gammel man som sitter bak en kiosk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg