EN ANNERLEDES FOTOSHOOT

Til vanlig er jeg den personen som aldri legger meg før 00:00, rett og slett fordi jeg sjeldent er trøtt tidlig. Men den lørdagen her er noe helt annet. Tenk at det er helg, det er lørdag og jeg sitter i sengen min nå og kjemper for å ikke sovne. Det finnes en grense på hvor tidlig man kan legge seg. Den uken her har det skjedd så mye, så jeg tror at det først er i dag jeg klarer å kjenne hvor sliten jeg er. Jeg var i Oslo i går kveld, og vandret i gatene og beundret julelysene som nå er satt opp. Jeg har ikke ord for hvor koselig jeg synes dette er, i tillegg så hjelper det litt med å få meg til å innse at det snart er jul. Altså hvor blir det av tiden? Jeg ligger så etter med julegaver i år at det ikke er mulig… Dette må jeg få ordnet neste uke, for jeg nekter å være en av de som handler i siste liten – jeg trenger tid.

Jeg var på en fotoshoot klokken 12:00 i dag i Oslo med Karoline som jeg kjenner via Urban og fellesvenner. Kjempetrivelig dame som det er lett å jobbe med, bedre enn det blir det ikke. Vi knipset bildene i et studio med masse stoler rundt meg, og fra andre fotoshooter jeg har vært på, så skiller denne seg mest ut. Den skiller seg ut fordi hun ønsket en mest naturlig look på bildene, og sånn har jeg aldri blitt fotografert før. Eneste jeg fikset på var øyenbrynene så de var bustete og så ufikset ut. Så dette er vel den shooten jeg har vært mest avslappet på, fordi jeg ikke har hatt mye å gå på og jeg da har skjønt at jeg bare må jobbe med det jeg har. Og det er et usminket ansikt.

2 kommentarer
    1. Hei! Neste gang du har konkrrrasse på bloggen, kan du gjøre det slik at man kan kun kommentere en gang? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg