SHOOT BY KAROLINE

Jeg må virkelig le av meg selv, jeg planla å nesten få ordnet alle julegavene i dag med moren min i byen. Endte opp med å bare finne èn julegave, altså er det mulig.. Er det jeg som er kresen eller er det utvalget som bare ikke er bra i år?  Jeg velger å si en god blanding her. Heldigvis skal jeg inn til Oslo i morgen for å tilbringe dagen min der sammen med min flotte venninne Nora. Vi begge trenger å få handlet flere julegaver, så jeg kaller denne dagen for julegaveshopping. Hun er også ferdig med eksamen, så dette skal vi selvsagt få feiret litt senere på kvelden. Det er alltid så koselig å være med Nora, og nå er det en stund siden sist så nå gleder jeg meg til å se hun igjen for vi har myyye gøy å snakke om.

Hvis det er èn ting jeg elsker, så er det når jeg får bilder fra en fotoshoot nesten med en gang. Denne gangen kom dem lynraskt, og jeg er faktisk glad for at jeg takket ja til nettopp denne stilen. Denne shooten handlet nok veldig om at jeg bare må bli mer selvsikker uten sminke for min egen del, det å godta fregnene mine og skjønne at rødheter i ansiktet er helt vanlig og greit. Det er sprøtt hvordan jeg ofte ønsker å gjemme meg så fort jeg viser meg i offentligheten uten sminke, og hvorfor skal det være slik? Det er en befriende følelse å gå ut døren uten å føle behovet for å sminke seg. Men likevel gjør jeg det alt for sjeldent, og det er noe jeg vil forandre på. Det tar tid, men jeg tror det viktigste her er å bare gjøre det, og på den måten blir jeg vant til det. For skal jeg være helt ærlig, er jeg lei av å føle at jeg må gå rundt med en maske hele tiden for å kunne føle meg bra. Jeg vil føle meg bra, og jeg vil føle meg bra naturlig.

Sjekk ut profilen til dyktige Karoline på Instagram; karolinebskaug♥

15 kommentarer

Siste innlegg