A CHRISTMAS GIFT

// I samarbeid med Daniel Wellington.

Jeg håper dere ikke blir lei av julesnakket mitt og hvor bra an jeg ligger med gavene, jeg er rett og slett bare for stolt til å være stille om dette. Selv om jeg nå  bare er dager ifra å være ferdig med alle julegaver, vet jeg fremdeles at det er mange som ikke ligger like bra an som meg. Det er lov til å skryte litt her vel? Jeg bare må, sorry not sorry. Jeg synes det er kjempegøy når både dere og venner av meg spør meg om tips til gaver, som om jeg skulle være fryktelig god på dette – men jeg synes det er kjempegøy, og jeg vet allerede at min kjære venninne har ordnet samme gave til sin kjære, som jeg skal tipse dere om nå.

Daniel Wellington har lenge vært kjent for sine kick-ass fine klokker, og de er utrolig flotte til både damer og til herrer. Alle finner et design på klokken som faller i smak, uansett om det er skinnreim eller mesh-reim (my favorite). På nettbutikken deres kjører dem nå et spesielt juletilbud hvor du kan lage ditt eget gift-set med bare noen enkle steg! Du velger da for eksempel en klokke + et armbånd, eller en klokke + en ekstra reim, stylen velger du helt selv så her kan man bare leke seg til. En liten bonus som følger med er at du får 10% rabatt på dette tilbudet, du får en fin gaveeske og så har dem alltid gratis frakt.

Men for de som ikke ønsker å gi en klokke i julegave eller dette gift-settet, så passer også The Classic Cuff som er litt billigere til de som ønsker noe lite og stilrent som du får i sølv og rosègull. Dette er veldig pent til å bruke alene som jeg gjør noen ganger, men min store favoritt er å style det med andre klokker.

Nok en gang er jeg heldig og får dele ut en rabattkode til dere. Bruk koden “MADDE” og så 15% rabatt på absolutt alt på Daniel Wellington. Ønsker du å utnytte juletilbudet med gift-set som det er 10% på får du til sammen 25% rabatt hvis du bruker min i tillegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg