FAVORITE PAJAMAS

Denne uken her går virkelig i et høyt tempo, jeg klarer ikke å henge helt med men det er likevel gøy. Det er mye jobbing på Urban siden det er jul neste søndag (!!!) og mange trenger hjelp med gavehandelen. Så vi er fullt opp på jobben, og det er det som gjør det ekstra morsomt. Jeg var på nattåpent i går, og herlighet så sent jeg var hjemme og opp tidlig igjen i dag. Jeg skal på jobb igjen nå, og det at jeg sitter her å blogger er egentlig feil prioritering nå som jeg burde komme meg ut av pysjamasen og inn i arbeidsklærne.

Siden jeg klarte å snike inn pysjamas-setningen over her, er jeg nødt til å fortelle dere om den. Jeg fikk den i posten av BikBok, en fin overraskelse som jeg ikke forventet. Det syke med dette er at jeg har lenge sagt til venner at jeg skal skaffe meg en mann og kone pysjamas, og da har jeg alltid tenkt på slike som dette i striper – er dette rart? Hope not.. Derfor ble jeg bare helt i hundre da jeg pakket opp pysjamasen, og det beste av alt; Den er enda diggere på enn hva dere forventer. Det er silke, så det er helt utrolig hvor behagelig det er. Det er kjempesøtt, oversized i størrelsen og det er enkelt å slenge på seg. Jeg ser helt forvrengt ut på morgenen fordi jeg er så trøtt, men slike søte pysjer som dette får meg til å føle meg fin SELV tidlig på morgenen. Dette pysjsettet har jeg i størrelse x-small, så dere kan se her hvor oversized det er.

6 kommentarer

Siste innlegg