SHOP SHOP

Nå dere, nå kan jeg endelig fortelle dere at jeg er finito med alle julegaver. Eller mangler å pakke inn et par, men nå er alt kjøpt og det føles amazing. Det er så rart hvordan denne julemåneden kan bestå av så mye kjærlighet, sorg og stress. Hvert år minnes jeg på at det er flere familiemedlemmer som ikke lenger er hos oss, som er dypt savnet – det blir liksom ikke helt det samme uten våre kjære. Likevel er det så masse kjærlighet her, og det elsker jeg. I år bestemte jeg meg for å handle flere små gaver, enn kun èn dyr – kun for å gi litt mer til samme pris. Om det har funket finner jeg ut av på julaften, men jeg synes jeg har nailet dette, så det er ikke meningen å være cocky her men selvtilliten er på topp nå altså.

Det har vært mye frem og tilbake i Oslo de siste ukene, og i dag var siste dagen før julen. Det er litt deilig, for nå kan jeg prioritere litt mer ting som foregår her hjemme og det er godt. En annen ting jeg undrer veldig på er om dere er flinke til å kun prioritere gaver til andre, for jeg finner selvfølgelig sååå mye fint som jeg selv vil ha, i tillegg til gaver. Så nå sitter jeg på rommet mitt med 2 nye t-skjorter, en fra Acne og en fra Tom Wood som jeg handlet på søndagen. Tom Wood t-skjorten har jeg på meg på bildene under, og den kjøpte jeg i en stor størrelse for å gå litt i ett med den andre oversized t-skjorten min som er svart. Denne har flere av dere spurt om, og det liker jeg! Gøy å se at dere liker det samme som meg.

Da har man shootet inne på Yme også si, takk for meg.

8 kommentarer
    1. Vakker du Madde,kjempefint antrekk.
      Så pene armer du har og flott klokke,bruker du den på
      høyre eller venstre arm.

    2. Åå, du er så fin! Er veldig lett å heller finne masse fint til seg selv haha <3 det jeg pleier å gjøre er å skrive ned hva jeg skal kjøpe til alle og planlegge i hodet. Da vet jeg alltid hvilke butikker jeg skal gå i og hva jeg skal se etter <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg