SMÅ GLEDER

« Annonse / pressegave »

Jeg har hatt en fæl hodepine som har vært veldig irriterende som har kommet og gått i snart en uke. Jeg har garantert tatt alt for mye paracet og ibux, men den hodepinen har vært så plagsom. Jeg har ikke kunnet nyte det å se på tv på grunn av strålingene, og det å sitte på mobilen har også vært irriterende. Jeg vet hvor jeg har vondt hen, så jeg søkte dette opp på nettet og fant ut hva dette kommer av. Stedet jeg har verking i er over øyelokkene og langs hele pannen min. Dette tyder på stress, og at du er veldig anspent – og at jeg har vært stresset er midt i blinken. Jeg leker all cool, men det er så mye som foregår oppe i hodet mitt som jeg bare ikke orker å snakke om høyt, så det forblir stressende fordi jeg ikke finner ut av ting. I dag derimot, er en mye bedre dag og dette er eneste fridagen min som er igjen før det er jul på søndag. Det blir jobbing på meg denne helgen, og det tror jeg blir kaos – men bra kaos fordi da går tiden fort.

I desember har det dukket opp gaver i hytt og pine, som jeg ikke har forventet at jeg skal få. Dette er fra kunder og byråer, så den gleden her har vært stor skal jeg fortelle dere. For litt siden mottok jeg en helt RÅ gave fra L’Orèal Paris x Balmain, og jeg trodde seriøst denne var sendt feil helt til det stod navnet mitt på et kort. Jeg er ikke så crazy på sminke generelt, men noe jeg virkelig elsker leppestifter. Så denne gaven gjorde meg så glad, spesielt da jeg så hvor flotte farger det var på alle leppestiftene. Altså 12 (!!!) leppestifter som jeg kan kose meg med og ha en lang tid fremover, it makes me so happy♥

Jeg har fått meldinger angående hvor man får kjøpt denne vakre boksen med alle leppestiftene, men jeg vet dessverre ikke. Hvis noen vet, let me know!

Dette har allerede blitt mine tre favoritter fra settet.

4 kommentarer

Siste innlegg