KVELDEN FØR DEN STORE DAGEN

Nå sitter jeg med alt for lite julestemning, men akkurat nå går det veldig greit. For i morgen vet jeg at jeg kommer til å stå opp med et stort smil, for jeg har en hel dag foran meg som skal feires og gi meg massevis av julestemning. Jeg gleder meg så mye til i morgen! Bare endelig senke skuldrene og tenke at nå er vi ferdig med stresset om julegaver, maten, handelen generelt og kan fokusere på det fine som virkelig er de rundt deg. Dette er en dag som består av glede for noen, men sorg for veldig mange og det ønsker jeg egentlig at vi ikke skal glemme. Det finnes fremdeles mennesker her i Norge som ikke gleder seg til julen, og det for meg er trist å høre. Derfor varmer det hjertet mitt å se alle de som tar intiativ til å gjøre noe med dette og bidrar til at de også fortjener en fin jul. Akkurat nå snakker jeg for Kirkens Bymisjon som gjør en utmerket jobb for å både gi julegaver til de som ikke har så mye, og ikke minst at de også skal få ha en god julemiddag i morgen.

Derfor vil jeg bare nevne at det fremdeles er til stor hjelp om du sender glede til 2490 (hva du gir er 80kr). Gjør du dette får Kirkens Bymisjon servert 2 middager til mennesker i gatemiljøene. Jeg har gjort det, men jeg har også ordnet at jeg fast gir 40 kr hver måned slik at mennesker i rus- og gatemiljøene får middag. Det er så lite, men det betyr så mye folkens!

Jeg har som sagt jobbet de siste dagene og har latt kameraet ligge hjemme. Men når det er sagt knipset jeg noen bilder fra sist jeg var med Nadine i Jul i vinterland, så nå skal dere få litt koselig stemning på bloggen – det kan det aldri bli for mye av. Og i morgen er det en stor dag for oss alle, så man prioriterer ikke akkurat å lese blogger da så derfor ønsker jeg dere en riktig god jul nå ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg