HÆLA I TAKET

Det er nesten sprøtt av meg å si dette her, men jeg har virkelig gledet meg til å drikke alkohol med vennene mine igjen. Jeg har hatt litt avsmak fra alkohol den siste tiden, og har ikke følt for å drikke mens andre har vært gira. Jeg klarer heller ikke å drikke ofte, for jeg må ha pause etter en kveld med alkohol. Så akkurat nå husker jeg ikke helt når forrige gang jeg faktisk var på fest og drakk. Det er kanskje derfor jeg synes det var litt ekstra koselig i går! Vi hadde ribberock vors hos Martina og vors der er alltid bra uansett hvor mange vi er. I går var vi en fin gjeng, mange jeg ikke hadde sett på en stund så det var så koselig å snakke med dem igjen og bare ha det skikkelig gøy. Noe jeg la merke til i går var hvor godt humør jeg var i – og det er ikke på grunn av alkoholen, men jeg kjente at jeg bare var skikkelig glad og det var så behagelig.

Det er en god stund siden nå, men jeg bestilte rundt 4-5 kjoler fra Nelly og var bombesikker på at jeg kom til å beholde flere av dem. Men jeg endte opp skuffet over kvaliteten og passformen på flere av kjolene, så jeg satt igjen med kun èn kjole. Derfor dro jeg inn til Oslo i håp om å finne noe der raskt da jeg manglet antrekk til flere anledninger i desember. Jeg kom da på at jeg hadde sett litt på en jumpsuit fra Weekday, men ikke prøvd den. Så jeg dro på Weekday, prøvde den og jeg falt pladask for den. Jeg falt for den fordi det er noe jeg ellers ikke hadde våget å gå med. En jumpsuit som fikk meg til å ville gjøre noe litt ulikt meg, og det er også det som hjelper meg til å stadig forandre stilen min. Den er dristig på grunn av utrigningen som var litt større enn jeg husket – men med litt alkohol i blodet så er det ingenting du tenker over.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg