2018

Jeg håper dere alle hadde en vannvittig fin feiring av det nye året, det hadde jeg og mine. Vi er i 2018 – hvor sykt er ikke det? Jeg vet ikke hva jeg kan forvente av dette året, men det eneste jeg vil er at det skal slå 2017 selvom det blir veldig vanskelig. Jeg tror dette kan bli mitt år, for jeg er mer bestemt nå enn noensinne. Jeg har så flotte mennesker rundt meg, og de motiverer meg til å ikke gi opp. Jeg skulle ønske jeg kunne samlet alle mine kjære under et tak og feiret nyttårsaften med dem, men akkurat det er litt umulig da de er så godt spredt. Men selvom ikke alle kunne være samlet, så feiret jeg nyttårsaften med folk jeg har blitt veldig glad i. Jeg feiret denne kvelden i Oslo sammen med min kjæreste og hans venner – noe jeg er veldig takknemlig for. Å gå inn i det nye året sammen med en så fin gjeng, det gir meg så mye glede. Hele denne dagen bestod av så mye glede, allerede før flere av oss hadde sett synet av den svære kalkunen. Vilja stod for måltidet som seriøst var SÅ godt, og for å ikke snakke om daim-isen som var helt nydelig OG hjemmelaget. Flere av oss var med på å gjøre i stand leiligheten til feiringen mens kalkunen stod i ovnen og jeg synes vi gjorde en ganske bra jobb. Her skjønte man at det ble feiring for å si det sånn. Etter et godt måltid, og flere timer med vors, kom vi oss til Majorstua der klokken slo 00:00 og vi alle stod med hvert vårt stjerneskudd og skrek “godt nyttår”. Kvelden, eller natten fortsatte på et utested der vi sikkert var i maks 1 time, før vi ville tilbake til leiligheten og fortsette feiringen der.

Jeg kunne skrevet sååå mye mer om denne kvelden, virkelig. Men nå skal heller bildene få fortelle litt!

♥♥♥♥

4 kommentarer
    1. Så snappen din, en grunn til at bildet ditt virker gulere på telefonen, kan være at du har på funksjonen nightskift på telefonen din, den gjør alt gulere for at det skal være roligere for øynene om kvelden. Den er vanligvis på fra 22-07, hvis du ikke har endret det selv.

    2. Anonym: Den funksjonen har jeg ikke på, så det er generelt et problem med at pcen min ikke er riktig kalibrert som mange andre pcer (feks mac) er. Jeg har kalibrert den flere ganger nå, men det gjør ingen forskjell på bildene mine – så jeg har null peiling på hva jeg kan gjøre haha… Begynner derfor å undre om det er noe annet galt. For det er noe med fargeskjermen som ikke stemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg