ANTREKK: NOT DRESSED TO STAND IN LINE

Et av mine nyttårsforsetter skulle være å stå opp tidligere for å få mer ut av dagen, men der må jeg legge på en annen ting også. Da må jeg bli flinkere til å legge meg tidligere, kanskje prøve meg på 00 og ikke 03 som det ble i natt. Det har ikke akkurat skjedd noen forandringer på meg siden i fjor gitt, men vi er på dag tre av det nye året, så jeg skal nok klare å snu på dette allerede denne uken. Flere ting må til for at jeg skal kunne snu om på ting, og det er vel der jeg kan være litt korttenkt noen ganger.

Jeg føler jeg lever i julegavene mine om dagen, for det er så og si det eneste jeg har lyst til å gå i da det er nytt. Det skremmer meg hvor fort jeg blir lei av “gamle” plagg, men det sier kanskje litt om hvor spontan handelen har vært. Men en annen ting er det at når du går under å være en moteblogger, så er det ikke kult å poste bilder i samme klærne hele tiden, da går man lei som er helt åpenbart her. Derfor er det så kjekt da man endelig har noe nytt å vise frem, som nå! Av det jeg har på meg i dette antrekket, så er kåpen, hettegenseren og sokkene gaver jeg har fått – og jeg kjenner jeg vil ha mer sånt. Noe jeg ikke allerede har i skapet fra før av, men som gjør at det blir mer variasjon. Jeg tror jeg nettopp fikk enda et nyttårsforsett? Å ikke kjøpe mye av det samme, men heller kjøpe produkter som jeg ikke allerede har fra før av.

Uansett; Dette var ikke akkurat det jeg så for meg at jeg skulle stå i kø med i over 40 minutter inn til Stress. Da hadde jeg uten tvil tatt kledd på meg bedre! Beste av alt med denne køen var at jeg ikke kjøpte meg noe etter å ha stått i en så lang kø.

Kåpe fra Asos // Hettegenser fra Holzweiler // Bukse fra Nelly // Sko fra Nike // Sokker fra Asos

21 kommentarer

Siste innlegg