MY LATEST OUTFITS PART 5

Jeg liker når det blir litt variasjon i bloggingen her, og at man kan gå litt bortifra det vanlige som blir vist hele tiden. Når det er sagt, synes jeg det er gøy med en liten vri på akkurat dette. Jeg bladde igjennom arkivet mitt nå og jeg så noe jeg hadde glemt at jeg postet før. Nemlig en liten oversikt over mine antrekk fra tidligere – og det er jo litt gøy å få oppsummert i ett innlegg, er det ikke? Bare det å se hvordan stilen min startet i 2017, og hvordan den har utviklet seg til nå er spennende. Så jeg tenkte å vise dere mine antrekk gjennom 2017, for sist jeg gjorde dette var faktisk i 2016 – så det er på tide å notere ned dette til neste gang. Men jeg skal også bli flinkere til å fokusere mer på mote dette året, og ha mer relaterte innlegg til mote enn hva jeg har hatt før.

Jeg har nå blitt litt dårlig, sitter med hettegenseren av og på nå på grunn av feberen. Og ved siden av det så stapper jeg dopapir i nesa for at den ikke skal renne. Dette stresser meg veldig da jeg skal til Budapest nå til onsdagen, så er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette fort?♥

26 kommentarer

Siste innlegg