ANTREKK: RED PANTS

Noe jeg burde lært meg etter all reisingen jeg har gjort, er å faktisk PRØVE klærne før jeg pakker dem ned. Jeg er sånn at jeg nøyer meg med hvordan det ser ut i hodet mitt, og da antar at det er fint. I går hadde jeg en hendelse med en av buksene jeg har pakket med, den er vasket èn gang. Jeg tok den på meg bare 30 minutter før vi skulle på en Michelin resturant og så at den hadde krympet i vask. Altså why Madeleine… Blir litt forbanna på meg selv at jeg aldri gidder å ta meg tiden til å prøve klær før jeg tar de med, men i dette tilfelle så vet jeg at jeg ikke hadde tatt med den buksen hvis jeg så den hadde krympet. Men jeg er overraskende nok glad for at jeg tok den med. For antrekket i sin helhet ble faktisk litt kulere med en bukse som denne. Trodde aldri jeg kom til å være en av de som likte akkurat slike bukser, men der kan man ta feil si!

Å reise med en gutt gir deg halvparten så god tid som du ellers hadde brukt på å ordne deg. Now that’s a fact!!!! Jeg er litt glad for at jeg har begrenset med tid, for det gjør at jeg innser at bilder kan være bra nok selvom jeg ikke har stått 1 time foran speilet. Og ikke minst at du gir litt mer faen, jeg elsker det.

Jeg tuller ikke når jeg sier at den buksen her gikk ned til skoene før.

Jakke fra Asos // T-skjorte fra Tiger of Sweden // Bukse fra Nelly / Sko fra Puma // Sekk fra Forever21 // Belte fra H&M

8 kommentarer

Siste innlegg