ANTREKK: NEUTRAL COLORS WITH A PEACH DETAIL

Jeg håper ikke det bare er jeg som sliter skikkelig med å pakke med meg riktig mengder med klær, altså da ikke for mye. Selvom jeg hater å si det, så tenker jeg myyye på bildene som blir tatt. Og med det så snakker jeg om variasjonen på bildene, alt fra bakgrunnen til hva du har på det. Så å være på tur i fem dager og bare reise med et par sko og èn jakke, det er for lite. Jeg pakket med meg en ekstra jakke, da min kjære Acne jakke som er gullverdt for meg. Det var et dyrt kjøp, men jeg er fremdeles like glad i den, hvis ikke mer, og da sier jeg meg fornøyd selvom det svidde skikkelig av lommeboken min. Med to jakker på turen, trengte jeg også litt variasjon med sko (what a shocker)… Jeg pakket med meg hvite sneakers fra Puma, svarte Air Force fra Nike og et litt penere valg fra Common Project i fersken farge. Det er rart at jeg falt for en slik annerledes farge på skinnsko, men den er sååå fin og ekstra fin på sommeren til sommerbrune legger. Du kan ha på deg verdens kjedeligste, hvis ikke enkleste antrekk og bare style det opp med slike sko og man nailer det.

Jeg er overhodet ikke flink på å ordne håret mitt, men takk gud for at jeg endelig har klart å lage en frisyre med hjelp av 10 strikker i håret. Dette hjelper spesielt de dagene det blåser ekstra mye, som det gjorde da vi knipset disse bildene. Jeg kan bli så forbanna på noe så lite som hår i vinden hvis det blåser mye, og på en kjærestetur som dette er det greit å unngå det hehe.

Jakke fra Acne // Skjorte fra Holzweiler // Bukse fra Nelly // Sko fra Common Projects

4 kommentarer
    1. Vet du om det fremdeles er mulig å kjøpe jakken, eller er det lenge siden du kjøpte den? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg