KIOSK RESTURANT & BAR

Det at jeg nå sitter hjemme i min egen seng allerede er kun tegn på at turen min har gått alt for fort. Men jeg har storkost meg, noe inn i granskauen mye. På bare fem dager har vi gjort så mye, og oppelvd mye morsomt. Det beste med alt dette er at vi har hatt så utrolig flaks med stedene vi har vært. Det er takket være veldig mange tips som vi har fått av dere, og mennesker her. En av stedene vi sjekket ut var KIOSK, dette er en plass du både kan spise på og drikke. Vi spiste der èn gang, og maten jeg prøvde var jeg fornøyd med. Ellers har vi dratt hit for å bare slappe av med noen drinker flere ganger, siden dette var et så hipt sted med en god atmosfære. De spiller aukustisk musikk der, det er rimelige priser, lokalet ligger rett ved elven og man føler at man passer godt inn. For meg spiller det en stor rolle, for jeg klarer ikke å slappe av eller kose meg hvis jeg konstant føler meg stresset over at jeg egentlig ikke passer inn. Men dette stedet er et sted for alle som bare ønsker å slappe helt av.

Jeg fikk en favoritt cocktail på dette stedet som heter La Passion, så dette er virkelig en drink jeg anbefaler. Jeg er ikke glad i sterke drinker, for da klarer jeg ikke å nyte dem. Denne derimot hadde en god balanse mellom det sterke og friske. Allerede søkt opp alt som er i denne for at jeg forhåpentligvis kan klare å lage den her, wish me good luck.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg