BILDEDRYSS FRA BUDAPEST

Det at dere sender meg meldinger om tips i Budapest setter jeg seriøst skikkelig pris på. For det er ikke ofte jeg opplever så mange bra steder på tur, men denne gangen var vi ufattelig heldige med stedene vi dro på. Derfor kjære lesere; bare fortsett med å spør meg – jeg elsker å få snakket litt med dere og få sett hvem dere er. Jeg har ikke vært hjemme èn uke engang men kjenner allerede at jeg lengter etter å reise mer på grunn av opplevelsene. Budapest var så fint at jeg gjerne kunne vært der i flere dager, og hotellet vi bodde på gjorde kanskje hele oppholdet helt perfekt.

Hotellet vi bodde på heter Boscolo og ligger i den nye delen av byen. Ønsker du å føle deg som en prinsesse, eller en prins så må du bo her. Prisene for et slikt opphold synes jeg var ekstremt gode. Servicen der var kjempebra, du føler deg nesten som en kjendis på måten du blir behandlet på – man blir rett og slett skjemt bort. Det synes jeg alle fortjener å bli en sjelden gang. Så uten at jeg skal skrive for mye om kun hotellet, ber jeg dere om å søke det opp, for det er helt vilt hvor flott det er der. Det store plusset var at det lå veldig sentralt, det gjorde at vi på kort tid fikk opplevd mye. Noe vi gjorde den siste dagen var å gå over Chain Bridge som satt sammen Buda og Pest som èn by, og ikke to. Vi tok fløybanen opp for å se utover byen, og siden det var litt kaldt ble vi ikke der så lenge før vi avsluttet med biff til lunsj (!!!). Det var siste dagen våres, og vi ville enkelt og greit bare ha en siste feiring av en vellykket tur.

Jeg har fremdeles bilder jeg ikke har publisert, så nå kommer de siste♥

VI HADDE BADEKAR <33333 Beste med å bo på hotell uten tvil!

Vi så ut som dasser her hver morgen til tross for noe så vakkert som dette, for JA dette er frokostområdet på hotellet – New York Cafèen.

En av rettene vi spiste på Onyx – det var såååå mye uventet og godt under sjokoladetaket. Mmm.

MY MAN.

Jeg kjøpte meg kun èn ting på turen, og det er denne fine paraplyen fra en matbutikk dagen det regnet en del – er forelska i den. Beste kjøpet evah.

12 kommentarer
    1. Du er så fin!! Btw, så snappen din; kjøp Inspira is med kirsebær og sjokolade, smaker nesten det samme som de i beger!!😍

    2. Så fine antrekk begge to hadde! Dere må ha kledd hverandre noe helt sinnsykt der dere gikk 🙂 Klem!

    3. Albertine: Det er veldig billig i Budapest, men spørs litt på hvor langt du skal eller hva slags mat du skal spise. Men selv på Michelin resturanter betalte vi ca 1200 kr for 3 retters OG vinmeny – så det er fremdeles billigere enn hva det ville vært i Norge.

      Shoppingmulighetene ble jeg litt skuffet over, men det er fordi det er så mye av det du ser her i Norge. Jeg kjøpte absolutt ingenting, så det ble penger spart – noe jeg ikke klager over. Men igjen så kommer det helt an på hva du selv shopper, for min del ble det litt for dårlig utvalg etter min smak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg